نشست صمیمانه مدیرعامل با مدیران و کارکنان به بهانه تبریک سال نو
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
ماهنامه گچ خراسان
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

۴۲ کارگر نمونه در جغتای تجلیل شدند

سرپرست فرمانداری جغتای در آئین تجلیل از کارگران نمونه این شهرستان، با تأکید بر نقش کارگران در توسعه اقتصادی و کمک به رونق تولید گفت: برای رسیدن به رونق تولید، نیازمند جامعه‌ای پویا هستیم، بنابراین باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان برای رونق اشتغال و تولید استفاده کنیم.

دکتر مرتضی محبی بابیان اینکه بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کارآمد است، افزود: قطعاً حضور کارگران در بخش‌های مختلف به‌عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته‌ای در این عرصه دارد.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد جایگاه رفیع کارگران در حوزه کار و کارگر به یک فرهنگ ارزشی تبدیل شود، ابراز کرد: این سرمایه انسانی بهترین پشتوانه برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود، به همین دلیل باید ضمن احترام گذاشتن به این قشر فداکار و زحمتکش، قدردان زحمات و تلاش‌های آنان باشیم.

سرپرست فرمانداری جغتای با تأکید بر اینکه مجموعه اداری شهرستان در راستای همراهی و پی گیری درخواست‌ها و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در کنار آنان است، یادآور شد: در این راستا تلاش شده تا از همه ظرفیت‌ها و بسترهای قانونی برای جذب سرمایه‌گذاران و افزایش اشتغال در شهرستان استفاده شود.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از ۴۲ کارگر نمونه شهرستان، از کارگران ساعی و پُر توان شرکت سیمان جوین به عنوان کارگران نمونه شهرستان تقدیر و تشکر شد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

logo-samandehi