افزایش ۶۹ درصدی صدور کالا از مرز ریلی سرخس
۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دستاوردهای چهل ساله در صنعت سیمان
۱۰ بهمن ۱۳۹۷

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت سیمان جوین با فرمانداری شهرستان جغتای

صبح روز سه شنبه دوم بهمن ماه سال جاری مدیرعامل شرکت سیمان جوین، دکتر بهدین اورعی به همراه قائم مقام مدیرعامل، دکتر تاجیک با فرماندار محترم شهر جفتای، دکتر محبی فر و جانشین فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان جغتای، در راستای بهبود تعامل دو طرفه جلسه هم اندیشی را در محل کارخانه سیمان جوین برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین، دکتر محبی فر ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، از دستاوردهای شهرستان جغتای در این چهل سال توضیحاتی ارائه فرمودند. فرمانده محترم شهرستان جغتای همچنین در ادامه ضمن قدردانی از نحوه برخورد و پاسخگویی شرکت سیمان جوین با سهامداران محترم در نشست صمیمانه اخیر، اشتغالزایی ایجاد شده در منطقه را یکی از عوامل رشد و ارتقا مردمان جغتای دانستند و افزودند کارآفرینی و ایجاد اشتغال یکی از خیل عظیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه جوین بوده که به همت اشخاصی از جمله جناب آقای دکتر اورعی حاصل شده است.

در ادامه دکتر بهدین اورعی نیز از زحمات و همکاری فرمانداری با شرکت سیمان جوین قدردانی نمودند. ایشان در ادامه از مشکلات شرکت و هزینه های گزاف آن به فرماندار جغتای بیاناتی ارائه فرمودند و خواستار بهبود روند جاده سازی و تسهیل در رسیدن ماشین های حمل سیمان به کارخانه شدند. مدیرعامل شرکت سیمان جوین ادامه داد: نیروی انسانی توانمند و کاربلد سیمان جوین که نسبت به کار خود متعهد و نسبت به تولیدات سیمان متعصب هستند، بزرگترین برگ برنده ی شرکت است که در این زمینه می بایست با برنامه ریزی مطلوب شرایط را برای توفیقات روزافزون این نیروی انسانی توانمند و مردم پرتلاش خطه جغتای فراهم کرد. چرا که اگر این نیروی انسانی به درستی هدایت و راهبری شوند، می توانند شرکت را به بالاترین درجه ی تعالی و پیشرفت برسانند.

logo-samandehi