بهسازی مسیر فراشیان به کارخانه سیمان جوین
۲۷ خرداد ۱۳۹۷
برگزاری مسابقات جام رمضان
۲۷ خرداد ۱۳۹۷

تیم “فراشیان” قهرمانی مسابقات فوتسال سیمان جوین را از آن خود کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین: پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان که در بخش کارمندان شرکت سیمان جوین آغاز شده بود در اواخر ماه مبارک رمضان با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی بسته شد.
امین شهریاری مسئول برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: در دیدار رده بندی تیم کهنه با نتیجه ۴ بر ۳ تیم مشهد را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.
وی ادامه داد: در دیدار فینال که بین تیم های “فراشیان” و “جغتای” برگزار شد، تلاش ۲ تیم پس از ۴۰ دقیقه با نتیجه ۹ بر ۳ به نفع تیم فراشیان به پایان رسید و این تیم توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

مسئول برگزاری مسابقات با اشاره به اینکه استقبال پرشور تماشاگران، کارمندان و حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت در محل برگزاری مسابقات شور و نشاط خاصی به این مسابقات بخشیده بود، گفت: در پایان این مسابقات جوایزی مجموعا به ارزش ۴۴ میلیون ریال به ۴ تیم شرکت کننده اهدا شد.

وی گفت: به تیم های اول تا چهارم به ترتیب هدایایی با ارزش ریالی ۱۶ میلیون ریال ، ۱۲ میلیون ریال، ۸ میلیون ریال و ۴ میلیون ریال اهدا شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش حضور کارمندان شرکت های سیمان جوین و گچ خراسان در میادین ورزشی عنوان کرد و افزود: در مراسم اهدای جوایز این مسابقات از مجموعه داوری و “رضا جاورتنی” به عنوان آقای گل مسابقات تقدیر شد.

logo-samandehi