اهدای ۲۵ تن گچ سفید ممتاز کارخانه گچ خراسان برای تکمیل مصلای شهر فریمان
۳ خرداد ۱۳۹۷
برگزاری اولین مسابقات جام رمضان شرکت سیمان جوین به میزبانی جغتای
۳ خرداد ۱۳۹۷

به همت شرکت سیمان جوین، مسیر فراشیان به کارخانه سیمان جوین بهسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین، عملیات بهسازی مسیر خاکی فراشیان به کارخانه سیمان جوین که از چندی پیش آغاز شده بود با موفقیت پایان یافت.
دکتر اورعی مدیر عامل شرکت سیمان جوین در تشریح این خبر یکی از اولویت های اساسی شرکت را تکمیل و بهسازی مسیرهای منتهی به این کارخانه عنوان کرد و افزود: این امر با پیگیری سیمان جوین و همکاری نهادهای دولتی با جدیت در حال اجراست.
وی ادامه داد: بحث بهسازی جاده فراشیان به کارخانه که چند سال پیش نیمی از آن زیر پوشش آسفالت رفت با پیگیری این شرکت مجددا وارد فاز عملیاتی شده و بحث بهسازی و زیر سازی مسیر ۳ کیلومتری این جاده با شن ریزی، غلطک زنی و آب پاشی مداوم پایان پذیرفته است.
مدیر عامل شرکت سیمان جوین اظهار داشت: در ابتدای راه اندازی کارخانه سیمان جوین جاده های منتهی به این شرکت از وضعیت نامطلوبی برخوردار بودند که خوشبختانه هم اکنون بخش زیادی از این مسیر ها بهسازی شده اند و با پیگیری مسئولین شرکت از ۲ سال پیش نیمی از مسیر فراشیان زیر پوشش آسفالت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه هدف سیمان جوین آسفالت تمامی مسیر های منتهی به این کارخانه است ادامه داد: برای این امر پیگیری های جدی صورت گرفته و قول هایی نیز داده شده است که امیدواریم با همکاری نهادهای دولتی مرتبط این امر به زودی محقق شود تا راننده ها، کشاورزان و سایر مردم منطقه که از مسیرهای فوق تردد می کنند از مزایا و برکات آن بهرمند شوند.

دکتر اورعی با یادآوری این مطلب که جهت رفاه رانندگان محترم در گذشته ای نه چندان دور بحث بهسازی های دوره ای، تعریض پل راه آهن و آسفالت بخشی از مسیر انجام شده است افزود: هم اکنون آسفالت باقی مانده جاده فراشیان به کارخانه سیمان در دست اقدام است و این شرکت نیز مجدانه در حال پیگیری مباحث مربوط به آن است اما وقوع این امر نیازمند تامین بخشی از مقدمات همچون تامین قیر است که امیدواریم به زودی این امر حاصل شود.
وی با تقدیر از حمایت های همه جانبه مسئولین دولتی، مجموعه فرمانداری شهرستان جغتای، اعضای شورای اسلامی روستای فراشیان و کشاورزان ابراز امیدواری کرد با همکاری این نهادها مشکلات باقی مانده نیز به زودی مرتفع شود.

مدیر عامل سیمان جوین همچنین رانندگانی که به هر نحو با این شرکت همکاری دارند را از ارکان اساسی رشد شرکت سیمان جوین برشمرد و بیان داشت: بهسازی مسیر های این کارخانه اقدام کوچکی برای جبران زحمات این افراد و همت بزرگشان در راه رشد شرکت سیمان جوین خواهد بود.

logo-samandehi