رویکرد های واحد امور مشتریان
- تسریع فرآیند پاسخگویی به سوالات و شکایات احتمالی مشتریان
- نظارت مستمر بر نحوه ارائه محصولات و خدمات از سوی واحد های مختلف سازمان به مشتریان
- افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان
چکیده ای از اهداف این واحد :
- برقراری ارتباط دو جانبه و شنیدن صدای مشتریان با هدف بهبود فرآیندها و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات
- یکپارچه سازی سیستم ثبت تماس های ورودی به منظور تسهیل امر پیگیری از سوی مشتریان
- تفکیک و اولویت بندی تماس های ورودی و آنالیز درخواست های ثبت شده
- ایجاد کانال های ارتباطی مشتریان با شرکت و با اولویت حداقل سازی نیاز به مراجعه حضوری از قبیل:
- تلفن تماس مستقیم و اختصاصی واحد ارتباط مشتریان با شماره تماس 02188800177
- کانال تلگرام صدای مشتریان
- کاهش زمان پاسخگویی به درخواست مشتریان در کمتر از 6 ساعت
- شناسایی ، اعلام و انجام اقدام اصلاحی در حوزه های مورد شکایت توسط مشتریان
- برقراری ارتباط با مشتریان به منظور نظرسنجی در خصوص میزان رضایت از ارائه خدمات

فرم آنلاین ارتباط با مشتریان
بیتردید، ارایه محصولی با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت مشتریان همواره یکی از مهمترین ارکان فعالیت شرکت سیمان جوین بوده است و همواره تلاش همه جانبهای برای تحقق بخشیدن به این هدف صورت گرفته است.
مفتخریم که در سایه همراهی همیشگی مشتریان گرانقدر خود توانستهایم، به این هدف بزرگ دست یابیم. سامانه صدای مشتریان شرکت سیمان جوین، مجرایی برای گفتوگو با مشتریان و شنیدن نیازها، علاقهمندیها، پیشنهادها، انتقادها، شکایات و خواستههای آنان است.
یاری رسانی به شما وظیفه سازمانی شرکت سیمان جوین است و ما به آن افتخار میکنیم. با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری میتوانید هرگونه سوال، پیشنهاد، انتقاد یا مشکل را گزارش و پیگیری کنید.
همچنین شما مشتری گرامی میتوانید با تکمیل فرم زیر ما را در راه انجام وظایف خود یاری دهید. لطفاً در ورود اطلاعات دقت کنید.
