راه اندازی اتوماسیون باسکول
۳۰ مرداد ۱۳۹۷
اعلامیه ارتباط با سهامداران
۳۰ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین، امین شهریاری، نماینده شرکت سیمان جوین و گچ خراسان در گروه کوهنوردی آزادگان، از بیست و سوم تا بیست و ششم مردادماه موفق به صعود قله ۵ هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
وی، هدف از انجام این برنامه ورزشی را تشویق افراد به ورزش کردن، ارتقا آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط و شادابی در بین پرسنل شرکت سیمان جوین و گچ خراسان اعلام کرد.
امین شهریاری مدیر منابع انسانی شرکت های سیمان جوین و گچ خراسان به عنوان سرپرست تیم کوهنوردی شرکت در شرح صعود قله گفت: تیم در روز سه شنبه ۶:۳۰ از شهرستان پلور استان مازندران به سمت قله دماوند حرکت و در ارتفاع ۳۲۰۰ متری شب مانی نمود. تیم در روز دوم از ساعت ۷ صبح به سمت بارگاه سوم قله به ارتفاع ۴۲۰۰ متری صعود کرد تا پس از استراحت و هم هوا شدن در ارتفاع، آماده صعود قله در روز سوم گردد. روز پنجشنبه تیم در ساعت ۱۱:۳۰ با وجود کاهش دمای نسبی موفق به صعود قله دماوند شد که پس از پیش بینی اختلالات جوی سریعا اقدام به برگشت نمود تا اینکه روز جمعه و پس از سه روز کوهنوردی به شهر مشهد رسید.

کوه دماوند به عنوان بلند‌ترین کوه ایران، خاورمیانه و بلند‌ترین قله آتشفشان آسیا در قسمت مرکزی رشته‌کوه البرز و در جنوب دریای خزر و بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد.

logo-samandehi