نظرسنجی عاملین فروش
۴ مهر ۱۳۹۶
نماینده سیمان جوین در قزوین
دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین
۴ مهر ۱۳۹۶
سیمان جوین

به مناسبت  آیین بازگشایی مدارس و  همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور برخورداری تمامی دانش آموزان کارمندان شرکت سیمان جوین از امکانات تحصیلی مناسب و استاندارد، شرکت سیمان جوین اقدام به توزیع کوله های پشتی به همراه لوازم التحریر در بین فرزندان کارکنان شرکت نمود.

این مراسم که به همت مدیریت منابع انسانی شرکت سیمان جوین و با حضور مدیران ارشد شرکت از جمله مدیریت محترم عامل شرکت جناب آقای دکتر بهدین اورعی سرپرست محترم کارخانه جناب مهندس عسکری و مدیریت محترم منابع انسانی شرکت جناب آقای دژه  برگزار گردید هدایایی به رسم یادبود به فرزندان محصل کارکنان شرکت اهدا گردید.

در این مراسم دکتر بهدین اورعی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و کارکنان شرکت، از فرزندان کارکنان خواستند با تلاش و کوشش فراوان در راه آبادانی کشور خود قدم برداشته و آینده روشن برای خود وخانواده ترسیم نمایند. همچنین در این مراسم با قول مساعد مدیریت محترم شرکت به این گروه از دانش آموزان وعده استخدام در شرکت سیمان جوین بعد از اتمام تحصیلات داده شد.

همچنین مدیریت شرکت  در این مراسم با گرامی داشت آغاز سال تحصیلی که متقارن با هفته دفاع مقدس و ماه محرم است فرمودند امیدواریم دانش آموزان با تاسی و الگوگیری از شهدای کربلا و شهدای مدافع وطن و حرم در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

logo-samandehi