تولید سیمان صرفه اقتصادی ندارد
۶ مرداد ۱۳۹۹
آگهی مناقصه: استخراج،بارگیری و حمل مواد معدنی
۶ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین، پیرو آگهی در ۳ روزنامه کثیر الانتشار مورخ ۱۷ تیرماه سال جاری، مجمع عمومی سالیانه شرکت سیمان جوین در خصوص سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸ با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره و بازرس و حسابرس قانونی شرکت در محل دفتر مرکزی سیمان جوین در مشهد مقدس برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارش عملکرد شرکت در سال مالی ۹۸ ارائه و پس از آن گزارش بازرس و حسابرس قانونی قرائت گردید و صورت های مالی شرکت در بالا ترین تراز ممکن و نتیجه عملکرد مالی به تصویب مجمع رسید.
همچنین در این جلسه گزارشی از اهم فعالیت های واحد های مستقر در کارخانه، معاونت بازرگانی، واحد توسعه بازار و اهداف شرکت در سال جدید برای حاضران تشریح شد.
در این جلسه دکتر سید محمد بهدین اورعی مدیر عامل شرکت سیمان جوین، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد شرکت طی سال گذشته، ورود به بورس اوراق بهادار را از مهمترین اهداف شرکت در سال جاری عنوان کرد و از تلاش همه جانبه برای تحقق این امر در آینده نزدیک خبر داد.
با توجه به پتانسیل های موجود در شرکت سیمان جوین و با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود شرکت در سال مالی ۹۹ همچنان به روند رو به رشد خود ادامه داده و شاهد رشد این شرکت در سال مالی آتی باشیم.

logo-samandehi