‎بازدید مدیر، دبیران، اولیا و دانش آموزان ممتاز دبیرستان “شهدای هسته ای” جوین از کارخانه سیمان جوین
۱۵ اسفند ۱۳۹۶
حضور پرشور خانواده بزرگ سیمان جوین در کنسرت موسیقی کرمانجی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

پرسنل بخش بازرگانی تعدادی از نمایندگان فروش سیمان جوین در جمعی گرم و صمیمی، ضمن دیدار با مدیران کارخانه و عاملان بزرگ فروش سیمان و حضور در بخشهای مختلف کارخانه بزرگ سیمان جوین، در کارگاه آموزشی حضور یافتند.
در این جلسه، ابتدا کتابی با ارزش به نام “اقتصاد برای همه” به قلم رئیس هیئت مدیره شرکتهای سیمان جوین و گچ خراسان، جناب پروفسور سید کاظم اورعی میرزمانی، به حاضرین اهدا شد. سپس کارگاه آموزشی توسط دکتر محمود رضا تاجیک قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیمان جوین در محل سالن کنفرانس کارخانه برگزار و نکات مهم و کاربردی در امر بازرگانی سیمان برای شرکت کنندگان تشریح گردید.

دکتر محمودرضا تاجیک با توجه به تجربیات چندین ساله خود در امر فروش و بازاریابی سیمان، ضمن تاکید بر اینکه واحد فروش یکی از ارکان مهم یک شرکت تجاری است، خطاب به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به رکود حاکم بر بازار مسکن و تبع آن سخت شدن کار فروش در بازار سیمان بایستی همواره به دنبال روش های نوین فروش و بازاریابی دراین عرصه باشیم. وی با اشاره به اینکه کیفیت محصول و ارتباط مفید و صادقانه با مشتریان هر دو مکمل امر فروش و بازرگانی در یک شرکت تجاری هستند، گفت: تک تک کسانی که به هر نحوی در بخش فروش یک شرکت تولیدی فعال هستند، یکی از مهمترین مسوولیت ها را در این شرکتها عهده دار هستند و امر فروش در واقع مانند منبع انرژی دهنده این سازمان عمل می کند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد سال ۹۷، سال خروج از رکود در بازار و تلاش بیشتر برای جلب مشتریان وفادار سیمان جوین باشد.

logo-samandehi