نماینده سیمان جوین در قزوین
دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین
11 نوامبر 2017
طرح هوای بدون آلایندگی، حفاظت از محیط زیست
9 ژانویه 2018

در سومین کنفرانس بین المللی ICEM، فرایندهای بازاریابی برای سیمانهای کامپوزیت با استفاده از تکنیک های آمیخته بازاریابی تشریح خواهد شد


به گزارش سیمان خبر، دکتر محمودرضا تاجیک قائم مقام سیمان جوین و یکی از سخنرانان کنفرانس بین المللی ICEM در این خصوص گفت: برای انجام فرآیند بازاریابی برای یک محصول، توجه به ۴ رکن اصلی بازاریابی و شناخت و اجرای دقیق آنها برای محصول خاص، می تواند مسیری مطمئن برای ایجاد بازار مناسب و مداوم برای محصول مورد نظر را ایجاد نماید.

وی افزود: سیمانهای آمیخته به عنوان یکی از مهمترین انواع سیمان دارای خواص کاربردی و ارزش ذاتی بسیار وسیع و عمیقی هستند که در برخی موارد به سبب عدم توجه سازمانهای فروش به اجرای صحیح ارکان بازاریابی، ظاهری نادرست در ذهن مشتریان و بازار برای این محصولات ایجاد می گردد که برای جبران این اشتباه و تغییر تصویر ثبت شده در ذهن مشتری، لازم است هزینه زیادی صرف شود.

دکتر تاجیک ضمن اشاره به اهمیت معرفی و شناخت هرچه بیشتر تکنیک های بازاریابی برای سیمان های کامپوزیتی اظهار داشت: ما در این کنفرانس سعی می کنیم با شناخت ارکان بازاریابی، ملزومات مورد نیاز برای بازاریابی صحیح سیمانهای آمیخته را تشریح نماییم.