به گزارش سیمان خبر، دکتر محمودرضا تاجیک قائم مقام سیمان جوین و یکی از سخنرانان کنفرانس بین المللی ICEM در این خصوص گفت: برای انجام فرآیند بازاریابی برای یک محصول، توجه به ۴ رکن اصلی بازاریابی و شناخت و اجرای دقیق آنها برای محصول خاص، می تواند مسیری مطمئن برای ایجاد بازار مناسب و مداوم برای محصول مورد نظر را ایجاد نماید.
وی افزود: سیمانهای آمیخته به عنوان یکی از مهمترین انواع سیمان دارای خواص کاربردی و ارزش ذاتی بسیار وسیع و عمیقی هستند که در برخی موارد به سبب عدم توجه سازمانهای فروش به اجرای صحیح ارکان بازاریابی، ظاهری نادرست در ذهن مشتریان و بازار برای این محصولات ایجاد می گردد که برای جبران این اشتباه و تغییر تصویر ثبت شده در ذهن مشتری، لازم است هزینه زیادی صرف شود.
دکتر تاجیک ضمن اشاره به اهمیت معرفی و شناخت هرچه بیشتر تکنیک های بازاریابی برای سیمان های کامپوزیتی اظهار داشت: ما در این کنفرانس سعی می کنیم با شناخت ارکان بازاریابی، ملزومات مورد نیاز برای بازاریابی صحیح سیمانهای آمیخته را تشریح نماییم.