مزایده آهن آلات
۱۵ فروردین ۱۳۹۶
بازگشت همه به سوی اوست
۱۵ فروردین ۱۳۹۶

شرکت سیمان جوین در ۶ ماه دوم سال ۹۵ خدمت جدیدی در حوزه خدمات آنلاین در دست بررسی قرار داده و به گسترش فناوری اطلاعات در حوزه تولید و فروش پرداخته است. علی مهری مدیریت فناوری اطلاعات شرکت سیمان جوین در این خصوص گفت: همواره تلاش ما بر این بوده که بهترین خدمات را به ساده ترین روش ممکن در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم وبا شعار تحول و تکامل همیشه یک گام جلوتر از سایر رقیبان به ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات بپردازیم.
از آنجائی که در عصر حاضر فناوری اطلاعات بخش جدا نشدنی تمام مشاغل است بر آن شدیم که در حوزه فروش نیز به عنوان اولین شرکت سیمانی که پا به عرصه فروش آنلاین می گذارد فعالیت خود را آغاز کنیم. نسخه اولیه فروش آنلاین در اوایل بهمن ماه سال گذشته راه اندازی گردیده است و تکامل این خدمت نوپا را در آینده نزدیک به مشتریان نوید می دهیم.
وی افزود این دومین خدمت آنلاینی است که شرکت سیمان جوین در سال ۱۳۹۵ پس از راه اندازی سیستم اعلام بار و توزیع خود در آبان ماه، به مشتریان خود ارائه می دهد. طبق اعلام شرکت سیمان جوین درپورتال فروش آنلاین این شرکت، هر شخصی می تواند در کمتر از ۵ دقیقه خرید و پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهد. همچنین مشتریان و مصالح فروشان گرامی جهت اقدام به خرید آنلاین محصولات می توانند، با مراجعه به بخش فروش اینترنتی محصولات در وبسایت شرکت سیمان جوین، یا مراجعه به آدرس Store.joveincement.ir نسبت به خرید اینترنتی از شرکت سیمان جوین اقدام نمایند.

logo-samandehi