برگزاری مسابقات جام فجر
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
سیمان تیپ ۱
۱۸ بهمن ۱۳۹۶

اقدام فوری و مؤثر شرکت سیمان جوین برای حل مشکل زمین داران حاشیه جاده کارخانه

مدیریت شرکت سیمان جوین از تخصیص اعتبار قابل توجه و اقدام فوری جهت بهسازی و آسفالت نمودن مسیر دسترسی به این کارخانه خبر داد. دکتر سیدمحمدبهدین اورعی میرزمانی با اشاره به اینکه گرد و خاک ناشی از تردد وسایل نقلیه مختلف از این مسیر خاکی، مشکلاتی را برای کشاورزان و باغداران زحمتکش حاشیه جاده ایجاد نموده است گفت: برای حل این مشکل زمین داران محترم، هیأت مدیره ضمن اعلام همکاری کامل با سازمان های ذیربط، بودجه بسیار قابل توجهی برای کمک به زیرسازی و آسفالت هر چه سریعتر این مسیر اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه پیمانکارهای متعدد ساخت این جاده مدتها قبل ضمن تخلف از مفاد قرارداد، از انجام تعهد خود سر باز زده و جاده را نیمه کاره رها کرده اند افزود: با این حال شرکت سیمان جوین جهت رفاه حال کشاورزان محترم فراشیان، ضمن تخصیص بودجه، جهت تسریع روند عملیات اجرایی آمادگی خود را برای در اختیار گذاردن ماشین آلات کارخانه نیز اعلام نموده است.
مدیرعامل شرکت سیمان جوین در پایان افزود که توسعه و آبادانی در مناطق محروم فقط از طریق همبستگی و تلاش ارگان های دولتی و غیر دولتی و با استفاده از کمک های مردم بومی و محلی امکان پذیر است و نبایستی چشم به کمک های مالی افراد خارج از منطقه دوخت. در همین راستا فرماندار محترم جغتای چندین بار با وزارت راه در خصوص دریافت قیر برای انجام پروژه رایزنی داشته اند که تلاش دلسوزانه ایشان و سایر مسوولین ذیربط شهرستان بسیار شایان تقدیر است. انشاالله با هماهنگی و کمک نهادها و ادارات ذیربط دولتی عملیات اجرایی جاده کارخانه در اسرع وقت انجام خواهد شد.

logo-samandehi