سیمان جوین
۲۶ بهمن ۱۳۹۶
‎بازدید مدیر، دبیران، اولیا و دانش آموزان ممتاز دبیرستان “شهدای هسته ای” جوین از کارخانه سیمان جوین
۲۶ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری اولین دوره مسابقات تنیس روی میز شرکت سیمان جوین

اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جام دهه مبارک فجر با حضور 32 نفر از کارکنان شرکت های سیمان جوین و گچ خراسان در محیطی پر شور و پر هیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان جوین، اولین دوره مسابقات پینگ پنگ جام دهه فجر شرکت های سیمان جوین و گچ خراسان با استقبال پرشور کارکنان این دو شرکت در محل کارخانه سیمان جوین در محیطی دوستانه و شاد برگزار شد. طی توضیح علی مهری دبیر برگزاری مسابقات، در این دوره از بازیها که بصورت تک حذفی اجرا شد 32 پینگ پنگ باز حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات ایمان الداغی با غلبه بر رقیبان خود جایزه 5 میلیون ریالی و تندیس طلایی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. همچنین سهراب مقدسی و مرتضی علی خواهی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و هدایایی مجموعا به ارزش 5 میلیون و پانصد هزارریال دریافت نمودند.
دکتر سید بهدین اوعی میرزمانی، مدیر عامل شرکت سیمان جوین در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این دوره از مسابقات که همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد را ایجاد شور و نشاط در محیط کار و تشویق کارکنان این کارخانه به حضور بیشتر در فعالیت های ورزشی عنوان کرد و تلاش در جهت حفظ سلامت کاکنان را از اصلی ترین برنامه های این شرکت عنوان کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا و طبق برنامه ریزی های انجام شده سعی می‌شود ضمن حمایت از تیم های ورزشی منطقه، برنامه های متنوع ورشی با جدیت بیشتر در محیط شرکت های سیمان جوین و گچ خراسان برگزار شود. جناب آقای علی یزدی رییس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان جغتای ضمن حضور در آیین اختتامیه این مسابقات، اهمیت دادن مدیران به ترویج ورزش در بین کارکنان نهادهای مختلف خصوصی و دولتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: جهت توسعه ورزش کارکنان و ترویج شادابی و نشاط در بین آنان، برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی ضرورت است.
وی ضمن تقدیر از برگزار کننده گان اولین دوره مسابقات پینگ پنگ کارکنان شرکت سیمان جوین اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از فضاهای ورزشی، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سلامت جسمی و روانی و ایجاد نشاط اجتماعی، سالن های ورزشی شهرستان جغتای در رشته های فوتسال و والیبال در ساعاتی از شبانه روز به رایگان در اختیار کارکنان این شرکت قرار خواهد گرفت.
همچنین در این مسابقات دکتر نیکزاد اورعی مدیر عامل کارخانه گچ خراسان و آقای اسفندیار صبوری دبیر هیئت تنیس شهرستان جفتای حضور پیدا کردند و جوایز مسابقات را اهدا نمودند. خاطر نشان می گردد گروه تولیدی گچ خراسان و سیمان جوین افتخار تولید با کیفیت به دست مردم مناطق رباط‌سفید و جغتای را طی ۶۴ سال گذشته داشته است.

مراسم اهدای جوایز
pingpong (2)
logo-samandehi